close



試著強顏歡笑,
卻沒辦法好好做到。
我算不上漂亮,更稱不上美麗。
Oh oh oh oh 



試著唱首歌曲,
卻没有任何聽眾。
我算不上漂亮,更稱不上美麗。
Oh oh oh oh 



此刻我為什麼毫無作為?
該怎麼做,才能像那樣笑得燦爛自然?

對自己生氣。怎麼事實總是不盡完美?
只能責怪這破碎的鏡子中,我那醜陋的模樣。



不要看我。我討厭這樣的感覺。
我只想找個地方躲起來,逃離這裡。
這世界本身就是個謊言。



I think I'm ugly.
And nobody wants to love me.
Just like her I wanna be pretty, I wanna be pretty.
Don't lie to my face. Tellin' me I'm pretty!


I think I'm ugly.
And nobody wants to love me.
Just like her I wanna be pretty, I wanna be pretty.
Don't lie to my face. Cuz I know I'm ugly.



别說你能夠輕鬆地理解我。
我醜陋而扭曲的心中,說不定此刻正在怨恨你。

别跟我說話。我配不上你。
從你優越眼神中透露出那冰冷的虛偽,讓我無法喘息。



不要靠近我。我不稀罕你的關心。
我想要離開這裡。想要大聲呼喊。
這世界本身就是個謊言!



I think I'm ugly.
And nobody wants to love me.
Just like her I wanna be pretty, I wanna be pretty.
Don't lie to my face. Tellin' me I'm pretty!


I think I'm ugly.
And nobody wants to love me.
Just like her I wanna be pretty, I wanna be pretty.
Don't lie to my face. Cuz I know I'm ugly.





All alone...
I'm all alone.
没有什麼可以取暖。
我身邊從没人陪伴。


All alone, I'm all alone.
I'm always all alone
没有什麼可以取暖。
我身旁沒人能擁抱我。

I think I'm ugly.
And nobody wants to love me.
Just like her I wanna be pretty, I wanna be pretty.
Don't lie to my face. Tellin' me I'm pretty!


I think I'm ugly.
And nobody wants to love me.
Just like her I wanna be pretty, I wanna be pretty.
Don't lie to my face. Cuz I know I'm ugly!






我很喜歡這首歌呢!

arrow
arrow
    文章標籤
    2NE1
    全站熱搜

    DoubleA 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()